dinsdag 21 juni 2011

Eerste berichtje!

Hallo,

Ik heb natuurlijk nog niemand aan wie ik dit schrijf, want dit is nog maar mijn eerste berichtje.

Dit is mijn tweede blog. De eerste ging vooral over het fenomeen scrappen, maar daar ben ik zo goed als mee gestopt. Mijn inspiratie is helemaal weg. Tijd voor iets nieuws dus!!

Wat mijn interesse gewekt heeft is het zelf maken van dingen/kleding van stof, op de naaimachine. Ik kan er nog helemaal niks van, maar zelfs nu al vind ik het leuk.
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid over een aantal weken op les hier in de buurt, om de grondbeginselen te leren.
Daar heb ik enorm zin in.

Ik zal verder mezelf een beetje voorstellen:
Ik ben dus Monika, oftewel Moon. Ik ben 24 jaar oud en getrouwd met mijn grote liefde, Dave. Hij is 27 jaar oud. Wij wonen samen met onze hond Knut in Roosendaal.
Ik ben al mijn hele leven creatief, al gaat het met vlagen. De ene maand maak ik het ene na het andere en de andere maand bijna niets.

Ik zal als kennismaking een foto van mezelf hieronder plaatsen, de meest actuele:



Moon

Wie weet zie ik je de volgende keer weer!?

Liefs Moon

1 opmerking:

  1. Ik heb even door je blog gelezen maar je maakt al mooie dingen en dat voor een 'beginner'. Zo te lezen bevaltlen de naailessen wel. Is het goed als ik je ga volgen? ( ik vind de beginners net als ik wel leuk om te volgen dan ook nog dezelfde leeftijd en nog eens iemand die van lekkere kleurige dingen houd)

    groet Jetje

    BeantwoordenVerwijderen