dinsdag 21 juni 2011

Mijn eerste stoffen maaksel

Hoiii,

Ik heb voor t eerst achter de naaimachine gezeten, die ik overigens gekregen heb van iemand die 'm niet meer gebruikte. Het is een sjaal geworden. Heel simpel, 100x100cm en dan twee lappen stof op elkaar gemaakt.
Zo heb ik dus een sjaal met twee kanten.

Hij is vooral heel erg vrolijk en past goed bij mij qua kleur. Ik had er eigenlijk twee lintjes aan moeten maken zodat ik hem dicht kan knopen, maar dat is iets voor de volgende keer weer.

Hieronder een impressie foto zoals hij is als ik hem aan heb. Beetje vanuit een rare hoek genomen.

Mijn eerste maaksel

Ik heb nu twee hele vette stoffen liggen voor als ik op les ga, dat ik daar twee rokjes van kan gaan maken. Maar daar kom ik later op terug. 

Bedankt voor het lezen!

Liefs Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen