dinsdag 2 augustus 2011

Gordijnen voor het Appeltje 2

Hoiiii,

We hebben de stof gevonden en uiteindelijk is mijn mama druk bezig met het maken van de gordijnen! Ik ben namelijk bezig met het afronden van mijn HBO opleiding, dus daar gaat veel tijd in zitten.

Mijn broer houdt hier de stof omhoog voor de caravan:

Mooie appeltjes hè?

Daarna ging mijn broer zelf eens ontdekken hoe nou zo een gek ding werkt waar moeders en zus altijd aan zitten te friemelen (de naaimachine dus)... Heeeeel serieus is hij alles aan het bestuderen:

 Wouter toen hij nog niet aan de gaten had dat ik m fotografeerde

Daarna hadden we natuurlijk de grootste lol, dus nog een gek kiekje tussendoor:

 Kiekeboe!!

Heeeel snel zal ik de gordijnen laten zien als ze af zijn (we zijn nog op bepaalde ringetjes aan het wachten) en als ze in de caravan hangen. Prachtig lijkt het me....

Liefs Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen