dinsdag 27 september 2011

Getagd!!!

Hee allemaal!!

Ik ben getagd, door Kaatje via het Sancho forum. Vind ik super natuurlijk, maar nu moet ik 10 dingen over mezelf gaan vertellen die jullie nog niet weten. Laat ik maar beginnen....

1. Ik heb (nog maar) ruim twee jaar een relatie met Dave, met wie ik op 30 juli 2010 getrouwd ben. We hadden toen 1 jaar en 1,5 maand verkering. We woonden net een maand samen.
2. Na 3 maanden hebben we al een huis gekocht en dat grondig verbouwd, met de hulp van onze ouders en broer/zus!
3. Jullie weten niet dat ik een nogal eeehm, 'bewogen' tijd achter de rug heb. Waarin ik mezelf heel erg heb leren kennen en waar ik veel sterker uit gekomen ben dan ik erin ging.
4. Daarnaast weten jullie niet dat ik smorgens bij mijn ontbijt niet alleen een ontbijtdrankje en medicijnen, maar ook meteen een blikje Energiedrank naar binnen giet. Heeerlijk!
5. Wat de meesten niet weten is dat ik vorig jaar erg moest wennen aan de komst van onze hond Knut, maar dat ik nu helemaal op haar ingesteld ben. Wij zijn een twee-eenheid.
6. Dat ik pas sinds vorige week op naailes zit en dat ik dus eigenlijk nog helemaal niet zo veel kan (sssst)
7. En dat ik momenteel zit te zenuwen omdat ik de uitslag van mijn vorige week ingeleverde scriptie moet krijgen, heel spannend.
8. Ook moet ik morgen naar de pijnpoli voor een injectie in mijn rug, omdat ik een hernia heb.
9. Ik een grote rommelkont ben die moeite heeft met orde scheppen.
10. Ik toch nog even kwijt wil dat Dave mijn allessie is. Dat hij mij begrijpt, hij altijd luistert, een drukke baan heeft en daarna als dat nodig is ook voor mij zorgt! ILY

Zooooo, dat was m! Nu moet ik andere mensen gaan taggen, dat is lastig, want ik ken nog geen mensen in 'naai-land'... Dus ik doe het maar niet dan.....

Liefs Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen