woensdag 5 oktober 2011

Mijn eerste rokje

Hallo allemaal!

Allereerst thanks voor het bezoeken van mijn blogje. Lees ook vooral het berichtje dat hieronder staat ;-)

Gisteren had ik mijn derde naailes en heb ik eindelijk mijn eerste kledingstuk gemaakt. Het is het meest simpele dat je je voor kunt stellen. Een kort stretch rokje. Maar ik had en foutje gemaakt waardoor ik een band met de stiek er los aan moest zetten, dat was wel even gepriegel om dat mooi voor elkaar te krijgen.

Het rokje

Ik heb alleen een foto dat ik hem aan heb, maar zo zie je meteen wel hoe hij staat en he lang hij is enz. 

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik, want ik ben stiekem wel een beetje trots dat het gelukt is!

Liefs Moon

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuk rokje. Staat je erg goed. Vind het stofje ook erg leuk! En hier mag je gewoon trots op zijn hoor!!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blogname heb je....


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een leuk rokje, wees er maar trots op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super geworden Moontje!! Hahah ik blijf ook doorgaan met de lessen wil tzt ook een leuk rokje maken!

    Groetjes Sandra ( via sancho forum)

    PS heb me ook als volger aangemeldt

    BeantwoordenVerwijderen