woensdag 7 december 2011

Machinepech!!

Hello daar,

Wat heb ik toch een pech hè?!

De tweede machine die ik gekregen had heeft het begeven. Dit betekent dat ik nu helemaal geen werkende naaimachine meer heb en dus noodgedwongen gebruik moet maken van die van mijn mama. Ook geen straf, maar om nou iedere keer met mn spulletjes te verhuizen naar t huis van mijn ouders vind ik ook zo een gedoe.

Een oplossing dan... Tsja die heb ik (nog) niet. Onze geldboom is helaas recentelijk doodgegaan, dus een nieuwe zit er voor eerst niet in.... :-(
Dus dan wacht ik maar tot de kerstman misschien lief is en mij een nieuwe geldboom geeft.. En anders dan zal ik toch voor eerst moeten verhuizen steeds met mijn spulletjes tussen thuis en t huis van papa en mama. (Wat gelukkig maar 1 straat verder is.)

Ik zal in mijn volgende berichtje eens even vertellen wat ik allemaal gemaakt heb nog de laatste tijd.

Veel liefs,

Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen