woensdag 7 december 2011

Stof gekocht

Hoiii,

Ben ik weer vandaag... heb de smaak van het bloggen te pakken vandaag. Even bijwerken.

Ik heb afgelopen maandag op de markt een aantal stofjes gekocht van mijn verjaardagsgeld.

Van de grootste lap ga ik een A-lijn jurk maken OF een overslagjurk. Dat moet ik nog even bespreken op naailes.
Van de kleine met bloemetjes (dit is babyrib) ga ik een kort rokje maken.
En van de paarse (hij lijkt op de foto blauw, maar is in t echt fel paars) ga ik een onder rokje maken met daarover zwart tule en dan een boven rok van deze paarse stof en daaroverheen stroken kant. Beetje anders dan anders, maar ik zie het helemaal voor me. Dat zou mijn eerste zelfbedachte ontwerp zijn en dat is natuurlijk kei tof...

Ik zal jullie niet langer in spanning laten, hier is de foto:

De lappen

Veel liefs, 
Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen