woensdag 21 december 2011

Taart en boeket bruiloft

Hallo,

Het is al bijna 1,5 jaar geleden dat wij getrouwd zijn, maar ik wil toch nog eens in de kijker brengen hoe mooi onze bruidstaart was en dat ik mijn boeket zelf gemaakt heb met een vriendinnetje.

De taart is gemaakt door een lief vriendinnetje en ze heeft daarvoor wel een week in de keuken gestaan steeds. Ik vond hem echt prachtig. Helemaal ons!!!

Daarnaast heb ik samen met een nep boeketje en vilt een eigen bruidsboeket gemaakt. Dit heb ik met een ander lief vriendinnetje samen gedaan.

Hier een foto van de taart en het boeket samen:
Taart en boeket


Dit was mijn boeket.. met een glimp van mijn jurk...

En voor de mensen die graag willen weten hoe we er uit zagen die dag, hier een impressiefoto:

We zijn getrouwd in een 'helemaal ons' en casual outfit. Ook onze gasten waren niet in pak. 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden wat ik heb laten zien, 

Veel liefs, 

Moon


2 opmerkingen:

  1. de taart had ik nog niet gezien wat vrolijk gekleurd was die en ws erg lekker. Ook een erg leuk idee dat jullie een foto van iedereen als kadoo vroegen.

    groet jetje

    BeantwoordenVerwijderen