woensdag 28 december 2011

Telefoonhoesje

Haiiii,

Ik heb vanmiddag een telefoonhoesje gemaakt. Met het stofje waarvan ik ook een rokje aan het maken ben. Dit stukje had ik nog over.
Het patroontje paste precies op het overgebleven stukje stof, net of ik het er voor uitgezocht had..

Hieronder de foto van het hoesje:


Ik vind hem zelf aan de ene kant heel erg leuk, aan de andere kant is hij wel een beetje slordig.. Maar ik kan nog niet beter :-(
Daar ga ik natuurlijk voor om in de toekomst alles beter en netter te kunnen, maar dit is in ieder geval weer een projectje waar ik wel tevreden over ben.

Veel liefs,

Moon

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er hartstikke netjes uit hoor. Ben nu benieuwd naar je rokje!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit hoor meisie.
    Het rokje zag er wat ik heb gezien ook al mooi uit wanneer ga je die af maken dan match je telfoon(hoesje) helemaal bij je outfit.

    Groetje Jetje

    BeantwoordenVerwijderen